tontonhanim Kızlar 34+1 haftalığım dünden beri sarı-kahveengi arası bir akıntım var birde şuanda bebek hareketleri vajinamda ve hareket ettikçe ağrım oluyor bu akınti mi desem lekelenme mi desem bilemedim sebebi nedir sizce ?
Edau9 tontonhanim kanala inmiş sanırım bende hareketlerini vajinamda hissediyordum dün gittik kanala girmiş sıpa 34+5 bende.Ama lekelenme hakkında fikrim yok burda bir kaç kere okumuştum kafası baskı yaptığı için oldu vs diye bir doktorunuza danışın
ecoy34 tontonhanim 35+2 günlügüm bendede cok akinti oluyor ama bu sıralar daha cok sıkılaştı günlük pet degistirmekten sıkıldım 🤦♀️
tontonhanim Edau9 benimki 31. Haftada dönmüştü kanala mı girdi acaba 🫣 serklajom bar 27 gün sonrada sezeryan doğum heralde bekleyemicez o zamanı 😂
tontonhanim ecoy34 benimde öyle ya ama daha öncede vardı beyaz ona normal hamilelik akıntısı dedi bu defa sarıdan kahverengiye dönük bir ton geliyor
Edau9 minikerdeminannesi bilmiyorum ki canım benim lekelenme olmadı vajinamda baskı hissi vardı hareketlerini orda hissediyodum sürekli çişim geliyordu bugün doktorum kanala inmiş dedi
tontonhanim ecoy34 daha şimdi hastaneden geldim sadece akıntım var dedim nidicard yazdı tahlil vs yapmadı