Lionmother Anadolu sigorta 7 nisanda yaptırmıştım. 10 muayene hakkı doğum ister sezeryan ister normal olsun kan tahlilleri acilden giriş check up diş muayenesi bakımı vs 3.500a yaptırmıştık. Tek istediği ilk ay gebelik olmayacaktı. 16 nisanda adet oldum zaten 😊 7 mayısa kadar teşhis kondurmamak gerekiyordu zaten yumurtlama dönemimde 2 mayıstı nasibimize o ay hamile kaldım 12 mayısta teşhis konuldu aşırı memnunum iyi ki yaptırmışım sigorta çünkü gittiğim hastane muayenesi 350tl 10 kere gitsem 3.500 yapıyor zaten doğum ücretsiz gibi bir şey oldu bir de doğum ocak 2 sen sonra gözüküyor yılbaşı zammı da gelecek. Şu an 7 hakkımızı kullandık 28 kasımda 8. Hakkı kullanacaz