Çatlak değil muhtemelen. Göbekte çıkan koyu çizgi gibi bir oluşum . Oğluma hamileyken olmustu dogumdan sonra hızla deri rengi normale döndü ve catlak izi falan yok . Zaten dediğiniz gibi çatlaklar önce kirmizimsi mor oluyor , bu baya mosmor çizgiler. Kızımda hamileligimde ise ne gobegimde nede göğsümde var koyu çizgiler. Yani hamilelikten hamileliğe farkediyor ve catlak olduğunu sanmıyorum sizinkinide