themomy_ Dogum odası süsleme nasıl oluyor organizasyon şirketimi tutuluyor yada hastanelerde böyle bir hizmet var mi varsa ortalama fiyatları biliyor musunuz
Kadriyeeren203 Bazi hastanelerin anlasmali olduklari organizasyon oluyor bazısında olmuyor genel de uçuk rakamlı oluyor diye biliyorum themomy_
Mskk themomy_ Ben kendim anlaştım hastanemin öyle bir anlaşması yoktu 2700 e zar zor yer buldum 2 jafta öncesinden bu sektör almış basını gidiyor
BadoDe Ben herşeyimi kendim aldım balondan tutun şerbetliğe kadar yinede 1000 TL vermedim. 🙂 Güzel olacağına inanıyorum.