Hani forumda ara kısmı var ya onun üstünde resim yükle yazısı var oraya tıklıyorsunuz bir sayfa açılıyor açılan sayfaya fotoğraf yükleyip orada ki fotoğrafın linkini kopyalıyorsunuz daha sonra buraya gelip mesaj yazdığımız bölüme yapıştır diyorsunuz yükleniyor 🥰 umarım anlatabilmisimdir.