Zeynep-Eslem Bsr3 ben varım maalesef 26.haftada hissettim ilk doktorum bile şaşırdı ama maşallah şimdide durmuyor prenses 🤣🤣
Ruveyda_baskapan Bsr3 24 haftada tam anlamıyla ay bebeğim hareket ediyor diyordum artık , 30. haftada hareketler düzene girmişti sıkı takip başlamıştı. Şimdi yanımda yatıyor 3 ay 7 günlük 🥰
Aysunackbs Bsr3 17+6 dayız hiç hissetmiyorum sadece dün ilk defa tekmeledi bir kaç defa aşırı heyecanlandım ultrason da gayet hareketli ama henüz bi hissiyat yok maalesef
Yagmurcmn kubra3rkan doktorum bana 18 19 da hissedersin en geç 21 haftada dedi ama ben 17+ 4 te başladım çok normal hissetmemen canım
Bsr3 Zeynep-Eslem benimkide kız bana plesantan önde biraz geç hissedersin demiştş kiloda var 23+4üm kıpırtı var ama eminde olamıyorum net inşallah bende o civarda hissederim 😊
Ruveyda_baskapan Bsr3 28. haftaya kadar tedirginlik yaşarsın ama sonra bebişin sürekli kendini sana hissettirecek zaten, sakin ol fazla kafaya takma Allah korur , gerginlik tedirginlik bebeği de rahatsız eder
Bsr3 Ruveyda_baskapan sabır sabır diyorum azcık daha insanlar bir şey dedikçe tedirginim aslında yoksa anlayaniliyorum kilolu olmak geç hissettirirmiş demişti doktor bide plasentan önde 20den sonra hissedersinde demişti tarama ikili testim çok şükür temiz çıktığından korkmuyorum aslında insanlar kafamı bulandırıyor sağlıklı olsunda gerisi hiç önemli değill 😊 teşekkür ederim güzel yüreğiniz için 🌺