Edau9 vay hergeleye bak sen 😂 Allahtan kritik haftaları atlattık sayılır 😂 pazartesi gidicem kuzum bizimki de kanaldaydi en son bunlara kalsa hemen şipşak gelecekler de 😂 doktorumla konusucam 39′a kadar bekletme beni dicem kalp hastasıyım ben bı de çarpıntılarim da arttı iyice 37-37+'larda falan alabiliyorsaniz alın dicem 😬 sana doğum tarihi verdi mi sahi tahmini falan ?