Kızlar 36 günlük bebeğim var geceleri normalde mama +anne sütü veriyordum 2 saatte bir ama gündüzleri uyumuyordu gaz sancısı var her neyse 2 gündür geceleri anne sütü veriyorum normalde 60 cc mama içen çocuk 3 saatte bir kaldırmama rağmen çok az sütümden içiyor acaba içmek mi istemiyor diye mama yaptım onuda içmiyor uyku mu daha ağır basıyor yoksa doyuyor mu anlayamadım ama 3 saatte çok az içmesi 10 dk sadece bir meme oda iştahla değil normal mi ya ? Bu arada verdğimide az önce çok az kustu..