_y0 Kızlar son adetime göre tam 6 haftalık olduk bugün beta 10651 yarın randevum var keseyi görürüm diye umut ediyorum da kalp atışını duyabilirmiyim
Seyma_58 _y0 ben 7 ye kadar bekledim duymadık 8 deyim inşallah bu gittiğimde duyulur sizde duyarsınız vücut ve bebeğe göre değişir ☺️
Withaysa _y0 Canım ben 5+2 de yani pazartesi gitmiştim karından sadece kese gözükmüştü dün gece kanamam oldu diye acile gittim alttan baktı doktor ve çok minik kalbini de dinletti 🙂 bu arada kese gözüktüğü gün 4000lerdeydi betam
Gkcngkc Withaysa Withaysa kanamanız mı oldu ? Benim de son adet tarihine göre 7 keseyi 5. Haftada gordük ama dün gece ve bu sabah kahverengi akıntı oldu baya biraz endişelendim , o yuzden merak ettim kanamanız neden olmus ?
Withaysa @Gkcngkc @Seyma_58 pıhtı şeklinde koyu kırmızı parmağımın boğumu kadar kan peçeteye bulaşmıştı. Doktor bu haftalarda olabileceğini söyledi. Progestan verdi onu kullanıyorum sabah akşam. Koyu akıntılar olması normal ilk haftalarda. İnşallah sizler de bir problem yoktur 🥰🙏