Bir tandığım 7 seneden sonra 3. Tüp bebekle Bülent hocada ilk denemesiyle hamile kaldı ve doğurdu oğlunu
Kadının ikizleri vardı tek oldu onlar hep düştü rahimi taşıyamıyormuş ama bu Bülent’ hocada tüp bebek yaptırdı ve serklajlı geçirdi sürecini çok şükür sağlıklı bi bebekleri oldu