15 günlük bebeğim var gaz sancısı çekmeye başladı yeni yeni.Gaz için damla öneriniz var mı veya başka yöntemler?
Anne sütünden bebeğe gaz geçmez diyor yeni nesil hemşireler ama ben inanamıyorum buna.
Gaz olur korkusuyla yediklerime çok dikkat ediyorum ama illa ki oluyor.
Benim de tüketebileceğim çay,yiyecek vs var mıdır gaz için?