cansualisa Biberon emzik nasıl dezenfekte ediceksinizzzz kızlar doğuma 45 gün var ne zaman yapmalıyım? Burç kendi şeylerimi yıkadım ütülemem kaldı bebeğimizde yıkıyıpppp kurutup ütülucemmm haftaya bitirmiş olurum inş🌺
Merve201119 cansualisa ben doguma gitmeden birgun önce kaynattim biberon ve emzigini canım öyle koydum çantaya günüm planlı olduğu için onu en son bırakmıştım
nilsmomy cansualisa önce bebek deterjanıyla yikadim sonra kaynar suda 5 dakika kaynattım ve kurumaya bıraktım 🤗
kahvesever__ cansualisa ben kaynatmadım onunla yıkadım ilk olarak içine sıcak su koydum ve sonra ilacı koydum biraz bekleyim sonra güzelce yıkadım
kahvesever__ @cansualisa Türkiye de var mı bilmiyorum bu ilaçla yaptım doğuma bir ay kala yapmıştım iyiki de öyle yapmışım erken doğum yaptım çünkü ben
nilsmomy cansualisa 33. Haftamda hazırladım ben zaten kapaklı ürünler, dezenfekte edip hastane cantama koydum
BadoDe Ben kaynattım. Kutularım vardı onlarıda kaynattım temiz bir bezde kurumaya bıraktım. Sonra el değmeden yine kaynattığım bir maşa vasıtasıyla kutulara koyup kapattım daha ne zaman doğuracağım belli değil.