Anne9283 Kızlar normal doğum yaptım bugün dikişlerden sonra hemoroid çıktı 4 tane kocaman meme var aşırı acıyo oturamıyorm. Emzirirken hangi ilaç kullanılıyor
Elfsndkl Anne9283 ilaç değilde krem vermişti bana doktor, bide bol bol hareket edin , hareketsizlikte tetikliyo hemoroidi benim öyle gecmisti
Miniklerim22 Anne9283 benim okadar kotu olmustuki en kıtısu diyebilirim gecti indi ama memeler duruyor geciyor iniyor ill iceri giriyor merak etmeyin simdi yine hamileyim bnmde tek korkum o ama geciyor gecti gi için kendimi korkutmamaya calısıyorum
Anne9283 Miniklerim22 ya acısı geçsin yeter bana birde dikişler falan da var ya krem falan kullanabilirmiyim ki
Betsnkizi Çok kötü birşey ilk defa yorum yapıyorum bnde hamileyim ay i sorunu yaşadım yaşıyorum patlıcan sapı suyunu araştır canım 2 gün demeden etkisi oluyo çok iyi geliyor araştır internette
Fatmaysil Berbat. Bişey Allah dusmanima vermesin ben ameliyat olup öyle hamile kaldım yoksa dayanamazdim inş.dogumdan sonrada çıkmaz