Asilinannesiezgi Kızlar 28 haftalığım oğlum olacak Allah’ın izniyle ben Asil ismini cok istiyorum eşimde ikinci adı firas olsun diyor sizinde fikrinizi almak isterim nasıl sizce ben kararsız kaldım 😊🤱🏻
Elifderin34 Asilinannesiezgi beğenen sizsiniz tabi ki de koymak isterseniz koyun saygım sonsuz fikir sorduğunuz için diyorum sadece yanlış anlamayın beğenemedim pek :) asil tek başına güzel 🥰
biryazgecesii Firas ismi cesur mert aslan anlamına geliyorsa direkt cesur mert aslandan birini koyun, firas ne allah aşkına :) yapmayın etmeyin