Bende normal doğum hikayemi yazmak istedim 😀 ilk gebeliğimdi 38. Haftamda koltuklarımı yıkadım karnıma ağrı girdi hastaneye gitmeye karar verdik gittik doktor 2 cm açılmam olduğunu söyledi yatış verdi evim yakın yatak parası vermek istemiyorum diye çıktım evime geldim sabah tekrar gittik 4 cm olmuştu ama suyum hala gelmedi yatışımı yaptıktan sonra suyumu patlatıp hemen suni sancı verdi ayakta 15 dakka bekle dedi ebe bana sancımdan doktora yalvardığımı hatırlıyorum nolur sezeryana al beni diye ama iyi ki almamış tam 5 dakika sonra allah tarafından bi ıkınma geldi 3. Ikınmamda kucağındaydı kızım 🥰 o kadar RABBİ YESİR VE LA TU ASIR RABBİ TEMMİM BİL HAYR diye dua ettim ki rabbim gerçekten de kolaylaştırdı bu duayı dilinizden düşürmeyin kızlar uzun oldu hakkınızı helal edin