Gulsumsagir5416 Bebeğinizin cinsiyetini ne zaman öğrendiniz. Çok heyecanlı ve meraklıyım bu konuda. 3. Ayıma yarın giriyorum 🥰
kahvesever__ Gulsumsagir5416 kendini gösterirse doktor söylüyor genelde canım yada tahmin ediyor hayırlısı olsun hakkında 🥰
koohydal Gulsumsagir5416 ben 13üncü haftadayım, daha çok minnak göremedik dedi. önümüzdeki aylarda umarım gösterir kendini