Kucuk_melegim 29+2 yiz. Yataktan koltuktan kalkıp yatmak biraz yorucu oluyor :) el ayak uyuşma ve yanmalar gece uyutmuyor. Bebeğimin kafası üstte olduğu için göğüs kafesine baskı yapıyor ve bıçak saplanmış gibi hissediyorum. Ama tüm bu olumsuzluklara rağmen kızımın bir tekmesini hissedince mutlulultan havalara uçuyorum :)