Pijamaskeliler kızlar bugün bunları vermiştim gittiğim yerde anlayan varmı tansiyonum iyi ama zehirlenme muhabbetleri varmı acaba
Pijamaskeliler emineadncc of o başımın belası zaten yaa evlendigimden beri çıkıyor sarı sarı akintim zaten geçse bi daha baslio tekrar ediyor gene olmuş 🤦♀️
emineadncc Pijamaskeliler gebelikte enfeksiyon tehlikeli diye biliyorum yüksek olunca.bebek açısından doktora gidip gösterirseniz biranönce sizin içinde iyi olur
Pijamaskeliler emineadncc bugün gittim bebek iyidi şükür test yaptı iste baktım çıkmış sali dedi gel özel değil araştırma 🤦♀️