Bernnnaaaa Kızlar nasıl gidiyor hamilelik 34+3 haftalık olduk. Bebek makat gelişli 2 haftaya dönmezse sezeryan dedi doktor. Ayakları kasıklarıma vurduğu için çok ağrılarım oluyor mide yanları devam sizler nasılsınız 🙂
Ebruerdi59 Bernnnaaaa sizinle aynı gidiyoruz bizde 34+3☺️ Ara ara geçici sancılarım oluyor. Geceleri sol veya sağ tarafıma yattığımda zorlanmaya başladım karnım sivrilir gibi oluyor bir yerde toplanıyor sanki 🙈 26aralıkta sezeryan olacağım hayırlısıyla 🙏🏻 Önce gelmezse tabi 🥰
beyzazz Bernnnaaaa 34 hafta olduk bizde, çok ağırlaştığım için doğum iznine ayrıldım bende bugün artık sona yaklaştıkça şikayetler artıyor 🥲
Ttku 33+5 karnım çok büyük değil ama artık o kadar zorlanıyorum kiiii bebeğimin kafası aşşağıda ama benim belimde rahatsızlıklar olduğundan sezeryan olacağım, ilk gebeliyim çok heyecanlıyım🤦♀️
egeninincisii Bernnnaaaa 36+2 gebelik şekeriyle mücadele. 39’u beklemeden doğuma alınacakmışım. Mide yanmalarım var soğuk sütle geçiştiriyorum da bel ağrım çok fazla. Biri saatlerce karnımı havada tutsa da belim rahatlasa diyorum içimden 🫠 haftaya kontrolüm var bakalım ne durumdayız🤷🏼♀️
Halime90 Bernnnaaaa bugunn bel ağrısı başladı ikinci gebeliğim ☺️ Aralık 20 25 sezeryn doğum Sağlıkla kurtulalım hepimiz 🤲🤲
Eminedilanim Bernnnaaaa bizde 33 haftalıgız cnm bebek toplanması varmı sızdede makat gelısıydı dondu bebek
bsra-25 Bernnnaaaa 36+1 haftaligiz. Baş geliş dedi doktor. Yarın kontrolüm var. Kaburga ağrım çok çok fazla. Bebeğin başı hirqz büyükmüş doktor ilk doğumun zorlamam seni sezeryan olabilirsin dedi. Ama duzelirse haftasını yakalarsa normal de olabilirsin dedi. Yarın belli olcak bakalim
Stoppedstar Bernnnaaaa benim de 36+6 ve makat gelişti. Sabaha kontrolüm var ama 3 kiloyu geçmiş olmalı kolay kolay da dönmez dedi doktor bakalım nolmuş. Ağırlaştı epey tabi karın ve kasık ağrım var ama sancım yok sanırım. Gaz sancım çok oluyor ama gidicem gene nst 20’lerde çıkacak:)) doktorla konuştuğumuz tarihe de kaldı 11 gün. Heyecanlar basıyor bakalım.
tulaye Stoppedstar sizinle aynı gidiyoruz sanırım. Bende bugün 37 oldum kontrolüm var bebek makat gelişli haftaya doğum için gün yine de vermişti tekrardan konuşulacak ;)
Ballkusum_33 egeninincisii şekerden dolayı mı erkenden doğuma alinacaksin benimde gebelik şekeri var bazen dikkat etmedigimde 140 in üstüne çıkıyor. Birde suyunuz fazla mi şekerden dolayı fazla oluyor bazı kişilerde.
Stoppedstar Bernnnaaaa dönmedi. Dönmez de dedi artık :) 3 kilo olmuş. İmkansız değil ama zor dedi. 7 aralığa da gün aldım