Merhaba takdir senin ama bence doktora görünmeden önce tekrar betana baktır. Geçen sene senin gibi bir sonuç alıp reglimden 3 gün sonra kanamam başlamıştı ve betam düşmüştü. Kimyasal gebelik geçirmiştim. İnşallah sizin için sıkıntı yoktur gebeliğiniz devam ediyordur 🙏