Elifkbnn 4 buçuk aylık gebeyim bir haftadır gece kaşıntılarım başladı bu durumu yaşayan varmı neden olur
aframoms13 Elifkbnn o sıralar bende de vardı sakın kaşıma çatlak oluşabilir bol bol su iç kıyafetlerini sürekli değiştir bi süre sonra kendiliğinden geçecektir geçmezse doktoruna görün mutlaka
Camraaaaaaa Bende de olmuştu doktorum mustela stelatopıa kremini verdi bebek doğunca bebeğede kullanırsın dedi o benim kaşıntımı baya kesmişti
nure Gebelik kolestazı olabilir ya da hamileliğe alerjiniz vardır. Benim de ilk gebeliğimde olmuştu çatlakla ilgisi yok ayaklarım bile kaşınıyordu deli gibi. Doktora bahsederseniz yardımcı olacaktır ama kolestaz tehlikeli onu ihmal etmeyin derim..
Camraaaaaaa nure 6 aydan sonra kolestaz oluyor bide kolestaz daha çok el ve ayak bölgesinde kaşıntı yapıyor
Sdnrr06 Bende sizin gibiydim 1 ay önce tüm testler yapıldı uyuz denildi ciddi bir salgın var cildiye doktoruna da görünün bence