Mervecimm bende burada bekleyeyim ilk doğumumda çok ciddi sıkıntılar yaşadım halada çocuğum bunun izlerini taşıyor bu nedenle bunu normal mi yaparım bilmiyorum ama normal istiyorum esasen berbat bir normal doğum tecrübem olsada sezeryandan aşırı korkuyorum