Merhaba öncelikle geçmiş olsun benimde oğlum salı günü geniz eti ameliyatı ve kulaklarına tüp takıldı zor bi süreç değil sadece anne yüreği kıyamıyor evladına narkoz etkisiyle çok ağladı eve gitmek istedi yatakta hiç yatmak istemedi yanımdada küçük bir kız çocuğu oldu geniz eti ve bademcik ameliyatı o hiç ağlamadı bisikletiyle dolaştı yatmadı bile yatakta benim oğlumunda tek derdi eve gitmekti benim için en zor süreç ameliyt kapısında ayrılışımız oldu hala onun etksindeyim🙂 kısacası korkulcak bir şey yok herşey onlar için iyi olsunlar hepsi unutulur geçer🙏 Tekrardan geçmiş olsun..🙏