Benim ilk doğumumda normal doğumla başlayıp sezeryana dönülmüştü. Pijama takımı işimi yeterince görmüştü. Ocakta sezeryan olacağım yine pijama takımı götüreceğim 2 takım gecelikle rahat edemeyebilirim diye düşüyorum, çünkü hemen yürümeye çalışıyorsun gelen giden derken kendime anca o şekilde hakim olabilirim.