Sibelemreemre bizim de Allah izin verirse Mart sonu olacak doğum, 22. Haftamızdayız. Kaba şeylerini bitirdim çok şükür zamlanır bir anda alamam diye her ay bir şeyini ala ala tamamladık. Ivır zıvır kaldı ateş ölçeri, hava nemlendiricisi, anne-bebek çantası, düzenleyici vs. Bide hastane çıkışını yaptıramadım önümüzdeki aya bıraktım onu da. Kalan küçük eksiklerle bile 6-7 bin TL harcama olacak gibi…Yoksa bir anda çok zorluyor siz de artık başlayın bence yılbaşında zam gelecek her şeye diyorlar😢şurda Kasımı saymayın, Mart zaten doğum olacak 3 ay var hazırlık için🌸