Ben azaltarak bıraktım canım 10 yıldır içiyordum oğlum da tüm içmiyorum 1 2 çekeyim şeklinde içiyordum malesef. Doğurduktan sonra resmen içtim ama. Şimdi kızım da da eşim bıraktı oğlum baba çok kotu kokuyorsun sarılma dediği için 😁 o bırakınca bende tak diye bıraktım şuan evimin içi mis kokuyor asla sigara aramıyorum tamamen çıkardık hayatımızdan şükürler olsun. Hatta geçen hafta korona olduk ve asla nefes ile alakalı bırak sorun yaşamadık. Hoş çok şükür grip gibi geçti 34 haftaligim bu arada