VlknGmze Merhaba ben 27 haftalik hamileyim karnımın altı çok ariyo ya basınç var gibi bide çok lavaboya gidiom, hapsurunca oksurunce idrar kaçırmada oluyor ya normalmi?
Eldgrn VlknGmze aynı durumda gibiyim bende bebek aşağı baskı çok yapıyor yeri geliyor canımı yakıyor tabi benim ki ters dönmüştü belki ondan olabilir de yine 3. Trimester diğerlerine göre daha ağır geldi valla 27+2/28+3 olduk 8 gün öndeyiz
Eldgrn VlknGmze şiddetli olmadıktan sonra korkmaya gerek yok canım endişe etme bebisler daha büyüyor gelişiyor içerisi onun da verdiği bir ağrı oluyor baktın şiddetli ağrı kasılma vb oluyor o zaman tabi ciddiye alıp doktora gözükülmesi gerek