Kızlar 26 haftalık gebeyim tip 1 diyabetliyim don Zamanla bebeğin buyumesinden şekerimde yüksek seyrediyor her hafta endokrin kontrolüm var içinizde benim gibi diyabetli olup erken doğum veya başka sorun yaşayan oldumu ben zamanında gelsin istiyorum tavsiyeleriniz varmı?