Bende 35 e girdim erken doğum riskim var ve bugün 3-4 saatte bir sancı geliyo böyle çok değişik bişey ilk gebeligimde sancım hiç olmamisti ama bunda çok farklı üniversite hastanesinde yapicam doğumu herşey gelişi güzel olucak benim yani oda doktor vs bakalım nasıl olucak