Zykbrkty canım yaa kıyamam,keşke oraya hiç gitmeseydin ya şehire yada Ali Kemal belviranlıya gitseydin.Ali kemal belviranlı anne dostu hastane olmuş,sancı odasına anneni yada eşini alabiliyormuşsun tüh yalnız olmazdın.Malesef tıp için yapılacak birşey yok orda işler böyle ilerliyor herşey yavaş ve karışık,muhatap yok .Zor yani ama inşallah doğum olur en kısa sürede dualarımdasın