Düzcedeyim inanılmaz kötüydü 39+2 ydim o gece 3 yaşında kızım yanımda yatıyordu nasıl üstüne kapandım hiç bilmiyorum. Şimdi 39+5 e girdim aklım çıkıyor doğururken yeniden olursa diye ne yapacağım bilmiyorum kızım da yanımdan ayrılsın istemiyorum uyku zaten yarım yamalak 3 gündür Allah bir daha yaşatmasın ve kimse yaşamasın o anı.