Balcali hastanesinde kurtaj olmustum we bir daha asla gitmem kadin dogum icin diye kendime söz vermistim acimasiz ve hepsi ogrenci ilgilenen bir kan almayi bile bilmiyorlar ben kesinlikle istiklal tip merkezinde haluk ballı var onu onerebilirim her turlu yardimci da oluyor hoca kizimi dogum yaptigimda da cok
Yardimci olmstu insallah bu gebeligimde de ona gidiyorum tavsiye ederim sizede