_Nur_1818 Kızlar 28. Haftamdayım parol içmeyeyim dedim ama basım Çok ağrıyor bu haftalarda içsem sorun olurmu ki??
Ali-Kaanin-Annesi _Nur_1818 plus olanı değil de normal parol kullan başka ağrı kesici kullanma doktor tavsiye etmiyor bir tane yeterli 5 gün içinde bana öyle demişti 😊
Pamukbebegimm _Nur_1818 ben son 3 gündür sinüzitten yataklara düştüm.Hem acil doktoru hem kendi doktorum hem aile hekimim sadece parol icebilecegimi söyledi.Parolu güvenle içebilirsiniz hamilelere verilen sıkıntısız tek ilaç
CmreKsidar _Nur_1818 ben dün doktoruma mesaj attım sürekli bas ağrım oluyor parol içebilir miyim dedim tansiyonunu ölç normalse içebilirsin dedi
edosvebebisi Benim karnım ağrıyordu doktor vermişti zararlı değil mi demiştim büyün ilaçlar zararlı ama en masumunu veriyorum demişti parol hem kan sulandırıcı ateş düşürücüymüş ben kullandım
Kardelenakyz Daha bugün görüştüm bu konuyu bende doktorumla, biraz üşütmüşüm ne azından önüne geçeyim daha fazla tıkanmamak için parol kullanabilirsin dedi.
anayimbenanaaa _Nur_1818 benim doktorum günde 4 defaya kadar parol kullanabileceğimi söylemişti. Ama tabi kendi doktorunuza danışmanızda fayda var ben 7 haftalığım siz 28 belki farklı bir durum olur.