Bsrakaraboga Merhaba bayanlar 8+6yız açlık şekerim 94 97 cıkıyor doktorum yüksek dedi evde şeker ölçme cihazım var ölçüyorum biraz önce ölçtüm 140 cıktı sürekli farklı cıkıyor gebelik şekeri olanlar nasıl bir yol izlediniz?
almilakusunannesi Bsrakaraboga cihazının doğru ölçtüğünden eminsen kesinlikle dahiliyeye git. Ben şeker yüklemesinden sonra gittim şuan insülin kullanıyorum
Aysenurozs Bsrakaraboga sabahları kalktığınızda aç karnına ölçün sonra kahvaltıyı yapın ama ilk lokmayı aldıktan sonraki bir saat içinde de tokluk şekerinizi ölçmeniz gerekiyor doğrusunu bu gösterir. Diyet yapın dikkat edin benim de şekerim çıkmıştı ama diyetle toparlandı çok şükür
Aasel34 Bende kendimi takip ediyorum benimde bilgim yok açlık hastanede 97 çıktı evde aç 110 üstte kalsın canım
Bsrakaraboga Aasel34 açlık derken kaç saatlik açlıktan sonra ölçtünüz ben bugün sabah ölçtüm 7.15 de 108 cıktı öğlen 12.48 de ölçtüm 50 cıktı
Bsrakaraboga almilakusunannesi evet cihaz doğru ölçüyor doktorum cok iyi bir doktor kendisine danışacagım birde ben düzenli beslenmiyorum hiç açlık hissetmiyorum geç saatlere kadar oda şekerde düşüklük yükseklik yapıyor sanırım😏
goncacan almilakusunannesi kilo almaniza bi etkisi oldu mu sekerin hizla kilo aldiniz mi ve insulinden sonra nasil oldu kilo durumunuz
Glsn-12 Bsrakaraboga bende dün gece ölçtüm şeker aleti doğru mu ölçüyo bilmiyorum ama 193 çıktı toktum
Bsrakaraboga Aysenurozs sabahları uyandıgımda hiç açlık hissetmiyorum biraz önce ölçtüm 108 cıktı aç olmadan nasıl kahvaltı yapacagım bilmiyorum 😔
Aysenurozs Bsrakaraboga yüksek çıkmış açlık şekerinin 90 altı olması lazım. 1 saatlik tokluk şekerinin de 140 altı olması gerekiyor. Siz doktorunuzla görüşün dahiliyeye yönlendirir o da bazen 1 hafta diyet denetiyor diyetisyene yönlendirip sonra düşmezse insülin başlıyor. Ama aksatmayın bunu bebeğin suyu ve kilosu etkilenebilir
Glsn-12 goncacan ben doktora gitmedim henüz evde öylesine ölçtüm ya insülin vurunmak hiç istemiyorum diyetle düzelir mi
almilakusunannesi goncacan bende ve bebekte fazla kilo alımı olmadı allaha şükür. İnsülinden sonrada olmadı