Merhaba an itibariyle 27 haftalık hamileyim son birkaç haftadır ağrılarım üst düzeyde bebiş de çok hareketli tli gece hep ya hareketine ya ağrıya uyanıyorum sol belimde ağrı oluyor genelde 2 gündür de bebişi vajinama yakın hissediyorum bebeğim bi süredir baş geliş hep asağıda hissederdim ama bu kadar değildi. Anlık bıçak batar gibi oluyor sanki tarif de edemiyorum ilk gebeliğim belki kasılma oluyordur ama bunu nasıl anlıcam
Enfeksiyonum yok bu arada bundan eminim