MerveGuner Arkadaşlar selam, bebeğin kesesini ve ilk kalp atışını beta değeriniz kaçken gördünüz ve duydunuz?
guzelanne01_ MerveGuner betam ilk kızımda 118800 dü doktora gittiğim gibi keseyi bebeği ve kalo atışını gördüm Ama bu gebeliğimde 399 du ikisindede reglımdan 4 5 gün sonra kan verdim geç döllenme olduğunu anladım betadan 14 gün sonra doktora gittim kese görüldü geç döllenme olduğuda doğruymuş diğer haftasındada Kalp atışı ile bebeği gördüm hamd olsun💐
Zeynepelaninannesi Selam. Betama bakılmadi direk muayene oldum 6 haftalıkken keseyi gördük bir hafta sonra da kalp atışıni duyarız diye çağırdı haftaya cuma gideceğim 😍