Damlanurkrdg Kızlar bebişler nasıl geliyor günlük 7 bin adım atıyorum en az hurma yiyorum squat yapıyorum tık yok daha 😂
iremcannn1907 Damlanurkrdg valla bebişler nasıl isterse öyle geliyor. Yapmadığım şey kalmamıştı normal doğurcam diye kafayı yemiştim 41. Haftada 20 saat sancı çekmeme rağmen bebeğim bildiğini okudu ve sezaryenle geldi 😂
bukurosnana Damlanurkrdg 39+2 oldum ama itibariyle çatı muayenesi yaptı doktorum şuan için normale uygunsun dedi. Bebisin kilo 3600 ama bu hafta dogurman lazım çünkü icerde bebek kilo alacak bu sefer normal doguramayiz dedi. Sancıları karşıla diyor ama nst sancim hiç yok. Ağrım sızımda ayni şekilde acilmamda sıfır. Bu çocuk nasıl bu hafta gelecek merak ediyorum. Gün geçtikçe kilo alıyor bu sefer normal doğumu beklemekte saçma oluyor. Napacagim.bilmuyorum vallahi. Squat yürüyüş hurma ananas perine masajı merdiven herseyi yapmaya çalışıyorum ama oğlusum gayet keyifci😅 Bense doguramadikca stres yapıyorum artık.
bukurosnana Damlanurkrdg Sizde kilolar nasıl peki hanımlar doktorum sanırım 3600 üstünü normal yaptırmak istemiyor gibi geldi ama işin açıkçası bende korkuyorum bu sefer hem çok zorlanirim hemde bebis kanalda zorlanır diye.
Seymona1 Bende bekleyeyim , bunlar dışında emekliyorum evde çok faydalıymış , 😅😅 merdiven in çık yürüyüş Squat yapıyorum başka önerileri bende bekliyorum.
Gamzelinko 39+4 teyiz şiddetli kalça ağrısı dışında tık yok bebişim çok hareketli. Benide biraz doğum korkusu stresi bastı ne yapıcam bu korkuyu bilmiyorum.
KorkuluAnne bukurosnana bunu benmi yazdım diye baktım 😂 aynı durumdayız birde bende kordon dolanması var kilosu fazla sizinki gibi geçen hafta kontrolde 3600 du bugün yine kontrol var daha artmıştır. Perina masajı yapmıyorum bi hiç bi ağrı sızı yok sadece yürüyünce iç bacaklarım ağrıyor çatı ağrısı dedi buradaki kızlar onlardan öğrendiğim kadarıyla. Normalden vazgeçeceğim galiba ya da doktor vazgeçecek karnım çok büyüdü.
ldyarse bukurosnana sizinle aynı ama benimli biraz daha kilolu 38+4’te 3800 civarıydı ve biz ümidi kestik sol kasık kemiğimde kafası minyon tipli olduğum için doktorum kilodan dönemiyor dedi beklemek istemiştim ama ümidi kestim ve pazartesi sezaryen olucam bir hafta boşu boşuna ağrı çekmişim ne açılma var ve bebek dönebiliyor. Çok istemiştim normal doğumu ama olmadı nabalım hayırlısı böyleymiş
Tugcezeynep11 39+5iz bizde bir cm açıklık sadece dün öyle dedi doktor ben de squat hurma adaçayı pilates bir çok şey yapıyorum gün içinde bakalım ne zaman gelecek 🐣
Tugcezeynep11 bukurosnana benim kız bebiş dün 3300 gramdi doktor ilk doğum olduğu için 41e kadar bekleriz dedi ama 41 haftayı da bulmaz doğar dedi
bukurosnana Tugcezeynep11 yani bebeğin kilosu müsade ederse belki benimkide bekler bilemiyorum ki. Önümüzdeki hafta sonuna doğru 3800 olur diye tahmin ediyoruz ozamands normal doguramayabilirsin dedi bugün canım sıkıldı birazcık. Artık stresim cidden büyüdü. Hareketlerini artır diyo sürekli doktorum daha ne yapabilirim daha fazla bilemiyorum. Kendimi zorluyorum bu sefer bebiside yormayayim zorlanmasın günah diyorum. Napicam şaşırdım vallahi. Hakkımızda hayırlısı. Doğurmakta sıkıntıymis anam😅😅
Tarikipek Nasıl yürüyebiliyorsunuz. Ben de 39. Haftadayım 1 aydır 500 m yürüyim çarın kasıklarım karnım herşeyim felaket acıyor. Sizde acı ağrı yok mu
bukurosnana Tarikipek Bende ağrı sızı yok valla canım hatta sürekli hareket edip gezesim geliyo. Evim merdivenli günde kaç kez in bin yapıyorum belli değil. Ama tabi ağırlık olunca insan zorlanıyor çok doğru senide anlayabiliyorum. Yani bazen kasılma gibi oluyor kasiklarimda yürüyüşlerde ama sonrasında geciyo hemen
Tugcezeynep11 bukurosnana amiin 🙃 valla 9 ay geçti su günler geçmiyor 🙈 azıcık sancım oldu mu inşallah devamı gelir diye dua ediyorum 😂
bukurosnana Serifecetindas Gerçekten öyle by sefer beklemenin anlamıda yokmuş gibi geliyor daha kilo alırsa doguramam diye düşünüyorum sezeryana yaklaşıyorum. Kafam karma karışık
immos KorkuluAnne evet ya sağlıcakla ve kolaylıkla gelsinler zaten korkuyordum şimdi bir de depremi yaşadık yeniden olursa doğum sırasında korkusu var Allahım hayılrısıyla sağlıkla doğsunlar.