Ayse_4421 Kızlar merhaba hamilelikte beyinde ağrısı olan varmiydi ben de dünden beri var ve ağrı gibi deil böyle rahatsız ediyor kafamda büyük bir agırlik var gibi acill
Seyma_58 Ayse_4421 migrenin olabilir yoksa bile tetikler hamilelikte vücut fonksiyonları değiştiği için olabiliyor duramazsın parol serum veriyolar iyi geliyor
Busra_2023 Ayse_4421 kaç kaftalık bilmiyorum ama sizinki, ben neredeyse 17. haftaya kadar baş ağrısı çektim böyle sanki beynimi çıkarsalar rahatlayacakmışım gibi ama normal dedi doktor zaten sonraki haftalarda geçti seninde geçer yani
Yatadyes001 Ben hamile olduğumu bilmiyordum başımın ağrısından kafamı duvarlara vuruyordum o kadar kötüydü ilaç felan içmiştim hatta. Yine de doktora görünmekte fayda var canım
Ayse_4421 Busra_2023 19+1 haftalık hamileyim bende önceden olmadı son bir kaç gündür var ve dayanamıyorum agirisina