deryaumay20 Kızlar cumartesi misafirlerim gelecek bende pasta 1 gece bekleyecek diye yarın yapacağım yanında açmayi da yapayım cumartesi sabah sıkışmayayım diyorum, açma 1 gece de bayatlar mı acaba ?
Ali-Kaanin-Annesi deryaumay20 canım mayalı hamur ile yaparsan dolabta tut (hamuru) bir sorun olmuyor yine şişer ama bazen bende öyle yapıyorum ayırıp 🥰 açmayı yapacaksan bir gün öncesinden de saklama kutusuna koy hava almayacak şekilde 🤗
2022bebeki deryaumay20 Ben de yaptım geçen hafta görümcemler gelecekti bir gün once yaptim. Temiz mutfak bezine sarıp saklama kabina koydum.. ertesi gün fırında bir 5-10 dakika isittim yeni pişmiş gibi oldu🐣
deryaumay20 Ali-Kaanin-Annesi Hmmm dolapta tutayım da servis ederken ısıtmayayım o zaman biraz önden çıkarayım madem mikrodalga yok çünkü yoksa normal fırında biraz ısıtıp mi servis edeyim?
Ali-Kaanin-Annesi deryaumay20 yok canım yanlış anladın ya da ben yanlış anlattım kb 😅🤦🏻♀️ mayalı hamur yaparsan dolabta muhafaza edersin sabah kolay şekilde hazırlar fırına pismeye verirsin senin için daha kolay olur ama bir gün öncesinden gece hazırlarım pisirmesini dersen de pişir ilikken saklama kutusuna al ve mutfakta herhangi bir yere bırak tezgah masa vs sabah yumuşak kalır daha iyi olur böylelikle 🤗
srcataby Bence bayatlama değilde o ilk fırından çikan tadı soğuyunca bile olmuyor. Ben riske atmıyorum açıkçası son dk da olucal bisi değil. altarnetif bakin poğaça milföy gibi
uyanancirkiin deryaumay20 akşamdan mayalı hamura direk şekil verip diz tepsiye sonrada üstünü streçle hava almasın. Sabahta yumurtasını sürüp yallah fırına 🤣🤣 ben bu şekil yapıyorum mis gibi oluyorr
Tarikipek Pişirip soğuttuktan sonra poşetleyip dondurucuya atın. İstediğiniz zaman çıkarınca çözüldüğünde tazecik oluyor. İsterseniz ısıtabilirsiniz de