Ravza11 aşılama denemeyin bence ,zaten normal olmayan durumda aşılamanın tutma ihtimali çok düşük,bizimde değer aynıydı ileri hız,morfoli 2 ydi aşılama denedik olmadı,tüp bebek denerken morfoloji 1 di olmadı,mfk doktoru da demişti hatta bu sayıları düzeltmeden tüp bebek denemeyin diye ama biz şansımızı denemek istedik olmadı ,embriyo gelişemiyor problem bu,yapısı bozuk çünkü @17papatya