Merhaba kızlar ben 2 kasımda kurtaj oldum bebeğimin kalbi durdugu için.. 2 kasimdan beri dır esimle birliktelik yasamadik daha . Fakat belirtiler şuana kadar devam ediyor. Gohus ucu kararmasi aserme hersey bire bir .. test yaptım çok keskin 2 çift çizgi çıktı? Ben şimdi anlamadim? Acaba ikiz mi bir bebegimb kalbi durdu onu aldilr diğer bebekte kendimi gostermedi ben hiç bisey anlamadim. Çok saçma gerçekten de