Mavistanbul teşekkürler ❤️bende içirme taraftarı değilim ama halini görünce insan bişey düşünemiyo yeter ki huzurlu olsunda diyosun 🙁 doktorumuzda çayı verme dedi 2 gün tek vermştim neyseki. 3 çeşit damla verdi onlarıda ara ara kullanıyorum. Size yazdıktan sonra yaptı kakasını 🙈🙈şükür ya 🙊