gulseren23 Jaleisik Allah sağlıkla nasip etsin inşallah kuran okuyorum düzenli olarak seni de koyarım canım 🥰🌸
Seh3naz- Rabbimiz gönül muradını versin . Razı olacağı hayırlı bir kulu yaratsın . İyi ki diyeceğiniz güzel huylu,tatlı dilli, sağlıklı nur gibi evlatlar nasip etsin 🤲🏼
aybarsaybuke Rabbim hayırlısnı versin canım inşallahhh güzel sonuclar alırsınız. Aralık bizim ayımız olsun 🙏
17papatya Jaleisik canım aşılamaya ilgili biraz bilgi verir misin nasıl ilerliyor süreç.Bu arada insallah emeklerinizin karsiligini alırsınız 🙏🏻
Jaleisik 17papatya benim ve eşimin hiç bı sorunu yok aslında 2ay önce rahim filmi çekildi ondada sorun yoktu doktor çok istediğimiz için aşılama yapalım şansımızı deneyelim dedi süreçte 9 Kasımda doktora gttim adetin 2.gunu 12 Kasım’da klomen kullanmaya başladım adetin 5.gunu 19 Kasım ilk kontrol 9-10-11 mm yumurtalar 21 kasim ikinci kontrol 11-12-14 yumurtalar 23 Kasım yumurtalar 18 mm 23 kasim gece 12 de çatlatma iğnesi vuruldu 25 kasim yani bugün aşılama yapilcak
bebekveannesiii Jaleisik Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🌺 Bana aşılama veya tüp bebek dedikleri ay hamile kaldım hatta oğlum 5.5 aylık oldu darısı sana inşallah 🥲🤲🤲
Jaleisik Güzel kalplerinizden gelen dualarınız için teşekkür ederim kızlar Allah hepinizden razı olsun i🙏🙏