-MinikveAnnesi- rkymrsn hurma oksitosin içerdiği için faydaliymis. Doğum için rahmin yumuşaması için o hormon gerekli olduğundan. Ama kısa süre yemek işe yaramaz muhtemelen belli bir haftadan sonra günde 5 6 tane yiyin diyorlar. Ben 37 den sonra yemeye başladım pek işe yaramadi ama yinede ye belki faydasını sen görürsün
Kardelenakyz Ben ilk gebeliğimde ilk defa 38. Haftada yemiştim ve o gecesi suyum gelmişti. Doğumu kolaylaştırdığına dair bir bilgim vardı ama o kadar çabuk etki mi etti yoksa denk mi geldi bilemiyorum. Ama rahimi yumuşattığı hakkında bir bilgi duymuştum bende