Sakin olmalısın bence. Bende 22 haftalık hamileyim. İlk aylarda bende de oldu. Genelde yerleşme kanaması olabiliyor. Ve ilk 3 ayda görülüyor.bu gece rahat bir uyku cek ve yarın gönül rahatligiyla doktoruna git. Yerleşme kanaması çok açık pembe veya kahverengi olur. Lekelenme şeklindedir. Eğer parlak kırmızı ve regl kanaması şeklinde görürsen panikle şu an paniklenecek hiçbir şey yok☺️