Lugnos01 ilk 4-5 ay hiç canım kahve çekmedi kaldı Kİ her sabah uyanır uyanmaz filtre kahve içerek güne başlardım yada günde en az 2 Türk kahvesi hamile kalınca bi tiksinme geldi 6. Aydan sonra ama hergün bi tane Türk kahvesi içiyorum doktorda demişti zaten içebilirsin bişe olmaz diye. Ama granül nescafe bilmiyorum bence hergün değilde onları da atıyorum haftada 2 kere tüketsen vs ne olcak ki bişe olmaz sanırım duymadım herşeyin çoğu zarar 1-2 kere tüketmekten ne olcak böyle sınır koyup kesinlikle yasak demek hamileliği yorucu hale getiriyor çünkü süreç uzun 🥹