bendiyebiriii Demir ve kan için ilaç vermedi doktorum. 19+5teyim. Hatta 3-4 farklı doktora gittim hiçbiri vermedi. Kaç değerle verdiler size acaba?
Cansudinc bendiyebiriii 19+2 deyim bende benim gittiğim doktorlar umursamaz diye düşünüyordum banada vermediler çünkü . En son 12. Haftama kadar folik asit kullanmıştım sadece ondan sonra hiçbişey 🙄🙄 En son kontrolde Demir yazacakmısımız dedim çok düşük değil değerin dedi
9ay10gun bendiyebiriii banada doktorum 20. Haftada vercem dedi. Değer yüksek olsa bile doğuma kadar depolamak için kullanmam gerekiyormuş
mikaa Minimum deger 11.4 olmasi gerekirken bende 7 idi . O yuzden basindan beri kullaniyorum. Gecen hafta 10.4 e yukselmis . 2 hafta sonra sezeryan dogumum var . Doguma kadar da kullanicam artik ne kadar artarsa bakalim. Bir ara ignede kullandim
bendiyebiriii Cansudinc Demir (serum) 66.07 ferritin 27.91 çıkmış yeni tahlilimde ondan vermedi sanırım. Elenatal 2 kullanıyorum ben doğuma kadar kullanacakmışım nasipse
mikaa HRHR ben yurrdisinda uasiyorum o yuzden turkiyedeki ilaclardan degil canim. Kan verdiniz mi deherlerinize bakildi mi?
HRHR mikaa anladm tşk ederim canım ben geçen hafta 6 tüp kan verdim ayın 8 de randevum var o zaman a kadar doktor tahlil sonuçlarıma da bakar Demir ilacım bitmiş doktorda yazmadı BNde randevu günümü bekliyorum o yüzden ilaç isimlerini sordum
mikaa Cansudinc hemoqlobin degerim 7 idi, ferritinim yani kan depom 5 di yani 0 a esdeger nerdeyse. Ben talesemi tasiyicisiyim onun da etkisi var.
mikaa bendiyebiriii referans araligina bakin. Normalse vermemesi dogal. Bosuna ne gerek var hap yutmaya
bendiyebiriii mikaa evet evet normal. Sınırdan düşük çıkınca mı veriyorlar sadece. Ben sanıyordum depolar eksilmesin diye veriyorlar çok teşekkür ederim🌹