Cakil19 Kızlar lütfen yardım edin ikili tarama testi olmadan sadece üçlü tarama testini yaptırsak ne olur Özel hastahane fiyatları çok fazla
minikoglumuz Cakil19 ikili testi bizde yaptıramadik doktorumuz haftasını doldurmuş dedi 3lu yaptiracagiz pazartesi . Bi sakıncası olur mu diye sorduğumuz da gelişimi gayet iyi görünüyor dedi ense kalınlığı burun kemik yapısına bakarak bunu söyledi ne olduğunu pazartesi öğreneceğim inşallah hayırlı Bi sonuçla çıkarız. Sizde endişe duymayın bence
Cansudinc Cakil19 Ben devlet hastahanesinde yaptırmıştım . İkili ve üçlü testlere oranla 20-24 .Haftada yapılan detaylı ultrason en net sonucu veriyormuş
ilzannliy Haftanız geçtiyse eğer üçlüyü yaptırırsınız, stres yapmayın. Haftanız geçmediyse eğer devlet hastanelerine gittiğinizde hemen yapıyor zaten 🙏🏻 ultrason ve kan sonucu risk hesaplaması yapılıyor. 12+1′im bugün ikili yaptırdım şehir hastanesinde.
Nursena0378 ilzannliy kaç günde çıkıyor ikili sonucu devlet hastanesinde acaba bende yaptiricam 2 hafta sonra merak ediyorum
ilzannliy Nursena0378 Ultrasonu doktor hemen söylüyor zaten. Bizim burun kemiği görüldü, ense kalınlığı ve baş popo mesafesi de normal değerlerde çıktı. Sadece kan sonucu bekliyoruz 3-7 gün içinde çıkar dediler bende haftaya sonuç için randevu aldım. E nabızdan kontrol ediyorum sonucu şimdilik 🙏🏻
Nursena0378 ilzannliy peki erken saatte mi randevu almam gerekiyor kan veriliyormuş ya Yoksa saatte sıkıntı yok mu
ilzannliy Nursena0378 sıra beklememek için ilk bulduğum 1.30 randevusunu aldım. bazı doktorlar sırayla alıyor bazılar randevusuz bakmıyor doktorunuz kimse ona göre yani saat fark etmez. Aç veya tok da fark etmez çünkü kanda bulunan 2 hormonun seviyesine bakılıyor. Ama ultrasonun bakıldığı gün kan vermen lazım bugün gidip yarın kan vereyim olmaz veya bugün kan yarın ultrason olmaz ona göre risk hesaplaması yapıp rapor yazılıyor. Biraz internette araştırınca hepsi yazıyor zaten.