Merhaba üzgünüm ama geçmiyor:)) Benim de 25. hafta civarı başladı sonlara doğru daha da kötü oluyor, şu anda 37+2 haftalığım.
Gece uyumadan 1 saat önce “fomodin” hap beni rahatlattı en azından gece deliksiz uyuyorum.
Reflü akşam saatlerinde daha kötü oluyor, akşam saatlerinde yemekten sonra “gaviscon” içiyorum.
Bunun dışında sürekli ama sürekli bol naneli sakız çiğneyerek kontrol altında tutmaya çalışıyorum.
Soğuk laktozsuz süt de iyi gelir. Onun dışında minnoşlarımız doğana kadar dayanıcaz:)