Merhabalar çatlak yağı olarak bi oil almıştım eczanedeki hanımefendi son aylara yakın mustela çatlak yağını önerdi bi oilden gayet memnun kaldım çatlak oluşacağını düşünmedim annemde de olmamış ama yine de önlem almak için bi oil i bitirdim mustela çatlak yağını kullanan var mı varsa memnun musunuz yardımcı olabilir misiniz